Μ. Γ. Βαρβούνης – Γ. Κ. Κατσαδώρος – Α. Γ. Καπανιάρης (Eπιμ.) (2022). Άνθρωποι, φύλα, ταυτότητες, πολιτισμοί: Λαογραφικές και έμφυλες προσεγγίσεις. Τιμητικός τόμος για την Καθηγήτρια Μαρία Γκασούκα. Αθήνα: Γκόνη.
Skourtou, E., Kourtis-Kazoullis, V., Aravossitas, Th. and Trifonas, P. (Eds.) (2020). Language Diversity in Greece: Local Challenges with International Implications. New York: Springer
Χριστοδουλίδου Λουίζα και Κατσαδώρος Γιώργος (Eπιμ.) (2020). Ερανίσματα φιλίας. Τιμή στον Γεώργιο Δ. Παπαντωνάκη. Αθήνα: Γρηγόρης.
Κατσαδώρος Γ. (2020). Αισώπειοι μύθοι. πρόσληψη και μετάπλαση στη λαϊκή και τη λόγια παράδοση. Αθήνα: Gutenberg.
Μηνάς, Κ. (2020). Γλωσσικός Άτλαντας της Δωδεκανήσου, Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών.
Christodoulidou L. (2019). Evridiki Perikleous-Papadopoulou an introduction to her work, Nicosia: Pen Cyprus.
Χριστοδουλίδου Λ. (2019). Όψεις του αρχαιοελληνικού μύθου στην ποίηση του Κυριάκου Χαραλαμπίδη, Αθήνα-Λευκωσία: εκδ. Ηλία Επιφανίου.
Κρατικό βραβείο Μελέτης (Μονογραφίας)/Δοκιμίου για τη Λογοτεχνία του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου, για εκδόσεις του έτους 2019.
Carment D., Frazis, G., Yiannakis, J., Kanarakis, G., Kourtis-Kazoullis, V., Oikonomakou, M. and Papantonakis, G. (Eds.) (2019). Perspectives on the Hellenic Diaspora. Darwin, Australia: University of Darwin.
Αραβοσιτάς Θ., Κούρτη-Καζούλλη, Β., Σκούρτου, Ε. και Τρίφωνας, Π. (Επιμ.) (2019). Ζητήματα Γλώσσας, Ετερότητας και Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg.
Σοφός, Α., Σκουμιός, Μ., Καραμούζης, Π., Κούρτη-Καζούλλη, Β., Κώστας, Α. (2019). Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών. Διδασκαλία και μάθηση μέσω φορητών συσκευών: Συνέπειες και προκλήσεις για την εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Kourtis-Kazoullis, V., Aravossitas, Th., Skourtou, E. and Trifonas, P. (Eds.) (2018). Interdisciplinary Research Approaches to Multilingual Education. New York: Routledge.
Σοφός, Α., Λιαράκου, Γ., Καραμούζης, Π., Καζούλλη, Β., Κώστας, Α. (2018). Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών: Νέα μέσα – νέα μάθηση; Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Κούρτη-Καζούλλη, Β. (2018). Μια μικρή αφήγηση, μια μεγάλη ιστορία: Ένας Ροδίτης μετανάστης στις Η.Π.Α. το 1920. Αθήνα: Παπαζήση.
Chumak-Horbatsch, R. (2018). Γλωσσικά Κατάλληλη Πρακτική: Οδηγός για την Παιδαγωγική Στήριξη Παιδιών με Μεταναστευτικό Υπόβαθρο. (Επιμ. Ελληνικής έκδοσης: Β. Κούρτη-Καζούλλη, μετ. Α. Τρίκκα). Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα.
Tonnet, H. (en collaboration avec Georgios Galanes et Marianthi Oikonomakou). (2018). Méthode de Grec Moderne (en un volume). Nouvelle édition entièrement remaniée.
Paris: L’Asiathèque-Maison des Langues du Μonde.
Μερακλής Μ. Γ., Παπαντωνάκης Γ., Ζαφειρόπουλος Χρ., Καπλάνογλου Μ., και Κατσαδώρος Γ. (Επιμ.) (2017). Το Παραμύθι από τους Αδελφούς Grimm στην Εποχή μας. Αθήνα: Gutenberg.
Σοφός, Α., Αυγερινός, Ε., Καραμούζης, Π., Χριστοδουλίδου, Λ., Δάρρα, Μ. (Επιμ.) (2017). Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών. Παιδαγωγική Αξιοποίηση ψηφιακών Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αθήνα: Γρηγόρης.
Σκούρτου, Ε. και Κούρτη-Καζούλλη, Β. (Επιμ.) (2016). Διγλωσσία & Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: https://repository.kallipos.gr/handle/11419/6346
Tonnet, H. (2016). Dictionnaire Français-Grec Moderne à l’usage des francophones (en collaboration avec Marianthi Oikonomakou). Dictionnaires L & M. Paris: L’Asiathèque-Maison des Langues du Monde.
Kotzoglou, G., Nikolou, K., Karantzola, E., Frantzi, K., Galantomos, M, Georgalidou, M., Kourtis-Kazoullis, V., Papadopoulou, Ch. and Vlachou, E. (Eds.) (2014). 11th International Conference on Greek Linguistics: Selected Papers. Rhodes: University of the Aegean.
Διαθέσιμο στο: http://www.greeklanguage.gr/sites/default/files/digital_school/koutsogiannies_et.al_icgl_11_selected_papers.pdf
Karagiannidou, E., Papadopoulou, Ch-O., Skourtou, E. (Hrsg / Eds) (2013). Sprachenvielfalt und Sprachenlernen – Neue Wege zur Literalität – Language Diversity and Language Learning – New Paths to literacy, Proceedings of the 42nd Linguistics Colloquium in Rhodes 2007, Frankfurt/New York: Peter Lang Edition.
Παπαντωνάκης, Γ., Παπαδάτος, Γ. και Αναγνωστοπούλου, Δ. (Επιμ.) (2013). Γυναικείες και ανδρικές αναπαραστάσεις στη λογοτεχνία για παιδιά και νέους. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαδόπουλος.
Σκούρτου, Ε. (2011). Η Διγλωσσία στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Παπαντωνάκης, Γ. και Αναγνωστοπούλου, Δ. (Επιμ.) (2010). Εξουσία και δύναμη στην παιδική και νεανική λογοτεχνία. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
Παπαντωνάκης, Γ. Δ., Αθανασιάδης, Η., Καπλάνογλου Μ. και Πολίτης, Δ. (2010). Οι ιδέες των παιδιών για την παιδική λογοτεχνία: Έρευνα και θεωρία της αναγνωστικής ανταπόκρισης. Αθήνα: Τόπος.
Παπαντωνάκης, Γ. (2009). Θεωρίες λογοτεχνίας και ερμηνευτικές προσεγγίσεις κειμένων για παιδιά και για νέους. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
Παπαντωνάκης, Γ. (Επιμ.) (2009). Κώδικες και αφηγηματικά προγράμματα σε κείμενα της παιδικής λογοτεχνίας. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
Κατσαδώρος, Γ. (2008). Ο ύπνος των ηρώων. Αθήνα: Ελληνική Λαογραφική Εταιρεία.
Παπαντωνάκης, Γ. (Επιμ.) (2007). Πρόσωπα και προσωπεία του αφηγητή στην ελληνική παιδική και νεανική λογοτεχνία της τελευταίας 30ετίας. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
Παπαντωνάκης, Γ. Δ. (Επιμ.) (2005). Άνθη Φιλίας – Τιμητικό Αφιέρωμα στον Καθηγητή Κωνσταντίνο Μηνά, Ρόδος: Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών.
Κούρτη-Καζούλλη, Β. και Τζανετοπούλου, Α. (2003). Εμείς, οι Άλλοι: Μελετώντας την Ετερότητα στο Κοινωνικό Περιβάλλον του Σχολείου. Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΣΠΠΕ), Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Μηνάς, Κ. (2002). Τα Γλωσσικά Ιδιώματα της Καρπάθου, Ρόδος: Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου / Παγκαρπαθιακός Σύλλογος Ρόδο
Σκούρτου, Ε. (Επιμ.) (2000). Τετράδια Εργασίας Νάξου – Διγλωσσία. Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Σκούρτου, Ε. (Επιμ.) (2000). Τετράδια Εργασίας Ρόδου – Διγλωσσία και Μάθηση στο Διαδίκτυο. Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Cummins, J. (1999). Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση: Eκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μία κοινωνία της ετερότητας. Ε. Σκούρτου (επιμ.), Σ. Αργύρη (μτφρ.), Αθήνα: Gutenberg.