Υποψήφιοι/Υποψήφιες Διδάκτορες
Επιβλέπουσα: Ελένη Σκούρτου, Ομότιμη Καθηγήτρια
Γράμψας Λάμπρος, «Ανάπτυξη πλατφόρμας αλφαβητισμού για κινητά τηλέφωνα με σκοπό τη διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης σε δείγμα πληθυσμού των Ρομά της Ρόδου».
Μηλιαράκη, Αικατερίνη, «Διαγλωσσικότητα, Κριτική Παιδαγωγική και Διδασκαλία της γλώσσας στο Γυμνάσιο: Διερεύνηση της διασύνδεσής τους στην εκπαιδευτική πράξη σε συνθήκες γλωσσικής ετερότητας». Βιογραφικό Μηλιαράκη
Καζούλλη Ελένη «Χαρτογράφηση της γλωσσικής πολυμορφίας και αξιοποίηση της δυναμικής διγλωσσίας στα σχολικά περιβάλλοντα της Νότιας Ρόδου» ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΛΕΝΗ ΚΑΖΟΥΛΛΗ
Επιβλέπουσα: Λουίζα Χριστοδουλίδου, Καθηγήτρια
Παπαδόπουλος Μιχάλης , «Πτυχές της αφηγηματικής τέχνης στην πεζογραφία του Κώστα Μόντη».
Ντάκα Μίκα , «Η ποίηση για παιδιά των Γιάννη Ρίτσου και Κώστα Μόντη υπό το φως της συναλλακτικής θεωρίας της L.M. Rosenblatt. Θεωρητικές και διδακτικές προσεγγίσεις».
Αμοιρίδου Μαρία , «Ο Σολωμός του Χαραλαμπίδη: Η μετουσίωση της Μεταφυσικής σε Φυσική».
Γιαννίκη Χρυσούλα , «Τόπος και μνήμη στο ποιητικό έργο του Κυριάκου Χαραλαμπίδη: μελέτη με τη συμβολή της μεθοδολογίας σωμάτων κειμένων»
Μακρίδου Παρασκευή , «H αναγνωστική πρόσληψη των ποιημάτων ποιητικής του Αντώνη Φωστιέρη υπό τη συνθήκη της θεωρίας της ρητορικής εκδοχής»
Λαδικός Δημήτρης , «Καβαφογενή ποιήματα του Κυρ. Χαραλαμπίδη: Διακειμενικά στοιχεία ενός ποιητικού διαλόγου»
Επιβλέπων: Γιώργος Κατσαδώρος, Καθηγητής
Πασιόπουλος Γεώργιος , «Η κοινωνική διάσταση της σύγχρονης μουσικής έκφρασης των μαθητών. Οι επιρροές του κινήματος της Hip Hop και Low Bap μουσικής στις δύο τελευταίες τάξεις Δημοτικών Σχολείων της Αττικής».
Θεολόγος Χρήστος , «Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των μαθητών των μουσικών σχολείων για τη λαϊκή μουσική παράδοση. Η συμβολή των μουσικών σχολείων στην ανατροφοδότηση της τοπικής μουσικής κληρονομιάς: το παράδειγμα του Μουσικού Σχολείου Ρόδου».
Βαλασιάδης Ευάγγελος , «Λαϊκός πολιτισμός και ψηφιακό παιχνίδι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση».
Ζαρέντη Μαρία , «Η σύγχρονη λαϊκή λογοτεχνία στην κοινωνική δικτύωση: Απόψεις μαθητών για το φαινόμενο του «τρολαρίσματος» (trolling) στο Facebook».
Κυριαζάκος Εμμανουήλ , «Η λειτουργία της φημολογίας, η απόδοση κοινωνικών χαρακτηριστικών και η αναγωγή σε ‘θρύλο’ επώνυμων προσώπων, μέσα από τη σύγχρονη κοινωνική δικτύωση. Η περίπτωση του Νικόλα Άσιμου».
Διδάκτορες
Επιβλέπουσα: Ελένη Σκούρτου, Ομότιμη Καθηγήτρια
Τρίκου Παναγιώτα, «Η Γλωσσική Ενίσχυση στο Νηπιαγωγείο μέσα σε Περιβάλλον Γλωσσικής Ετερότητας και η Σχέση της με την Ομαλή Μετάβαση των Αλλοδαπών Μαθητών στο Δημοτικό σχολείο».
Μαριάς Παναγιώτης, «Διγλωσσία στη Διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Σχεδιασμός, Εφαρμογή και Αξιολόγηση curriculum στην Εκπαιδευτική Πράξη», 2019.
Κόζα Χρυσάνθη, «Διδασκαλία Λαϊκού Παραμυθιού: Η Εγγράμματη Προφορικότητα του Παιδιού ως Αφηγητή», 2018.
Στόγιος Νίκος, «Πορείες Μάθησης Δίγλωσσων Μαθητών στο Ελληνικό Σχολείο: Ζητήματα Ταυτότητας και Γλώσσας», 2007.
Μπερζαμάνη Θωμαή, «Βιογραφική Πορεία και Ακαδημαϊκή Γλωσσική Ικανότητα των Δίγλωσσων Φοιτητών στα Παιδαγωγικά Τμήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου: Το παράδειγμα των Παλιννοστούντων Φοιτητών από τη Γερμανία», 2007.
Δέδε Κωνσταντίνα, «Η Φωνημική Συνειδητοποίηση Δίγλωσσων Νηπίων», 2006.
Κούρτη Καζούλλη Βασιλεία, «ΔιαΛογος: Διγλωσσία και Διδασκαλία Δεύτερης Γλώσσας στο Διαδίκτυο», 2001.
Επιβλέπουσα: Βασιλεία Καζούλη, Καθηγήτρια
Μακρογιάννη Τσαμπίκα, «Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις στο Δημοτικό Σχολείο: Το παράδειγμα της Γλώσσας», 2020.